Brev:
Weekendophold uden vores dreng
4. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Weekendophold uden vores dreng
Hej Helen
Tak for dine tidligere svar.
Vi tænker på at tage på et weekendophold i 3 hele døgn når vores dreng er knap 6 mdr. Jeg vil så malke ud og tage en pumpe med så min mælkeproduktion ikke går i stå.
Vores dreng vil skulle passes af bedsteforældrene. Mit spørgsmål til dig er om det vil være ok for ham ikke at se os i 3 døgn, når han er vandt til at jeg er hos ham 24 timer i døgnet (tænker på noget seperation i en alder af 6 mdr.) Han ser bedsteforældrene meget lidt i hverdagen.
Ville du vente til han er lidt ældre
Med venlig hilsen
Mette